Woho provet gjort! ;D

Skrev prov imorse... men är jag ett geni eller vad!! :D Skojar lite men det kändes ganska bra iaf och det brukar juh vara ett bra tecken!

Stannade kvar en stund på stan med Sabina efter skolan och smed Evil plans... kommer att bli så kul!!! När jag kom hem passade jag på att titta på en film som jag hyrde i förrgår, Book of blood. Ännu en Clive Barker film och även denna kanon bra, fast inget kommer nog kunna klå Hellraiser.

Nu ska jag fara ner till videoaffärn och lämna tillbaka filmerna sen tänker jag åka hem och käka och bädda ner mig i sängen.. för att gå upp kvart över sex på morgonen, då man vanligtvis aldrig kliver upp innan nio, sätter sina spår!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Henna

Hej!

Kul att du kollade förbi :) Ja, det är nog för att det inte finns så värst mycket utbud till Pentax om man jämför med Canon och de andra mer kända märkena.

Åhå! Undra om man kanske ska fixa delbetalning, eller vänta tills man har råd på riktigt heh. Har ju varit hos Kattis i några dagar nu och fotat med hennes fisheye hela tiden, hur kul som helst!



Ja, tack så mycket för tipset! Uppskattas :)



Krams!

2010-03-12 @ 00:22:55
URL: http://hfk.blogg.se/
Postat av: Henna

Jamen precis, lite billigare iallafall.



Tack så mycket! :)



Kram!

2010-03-12 @ 09:38:35
URL: http://hfk.blogg.se/
Postat av: KATTIS ♥

Men det är ganska mysigt och skönt att gå upp sådär tidigt tycker jag, man känner liksom att man utnyttjar dagen till 100%



KRAM!

2010-03-12 @ 11:56:30
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback