Mysig helg!

Hemma igen efter helgens bravader i norr. Har haft en super skön helg med trevligt sällskap, god mat och utflykt... kan det bli bättre?!

Jag testade kameran på crossbanan för att se om jag kunde få till några fotoserier. Blev några stycken, tyvärr så klarade jag inte riktigt av kylan så jag fick bara några bilder under uppvärmningen... alltså inga direkt action pic, men roligt var det ändå! :D





Vi käkade ute med mamma och pappa och njöt av det förbaskat fina vädret... vi var även en vända till DollarStore i K-fors och snabbhandlade lite godis och grejer. Lördags kvällen avslutade vi med poker, plump, hemgjord kebab och en film.

Tråkigt var det att säga hejdå igår, jag hade kunnat stanna uppe en vecka till! :) 

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback