Promenix promejapps..

Har varit ute större delen av dagen idag... jag vet att jag har prov imorrn men jag kunde inte stanna inne en sån här fin dag! Tog en promenad till barnmorskan och när jag var klar där ringde jag Jessica och kollade om hon var hemma så det blev ett litet fikastopp där och mys med världens sötaste bäbis innan jag knatade vidare till Harry B för att kolla på tapeter. Gud vilka otroligt fina tapeter jag har valt!!! Det kommer att bli ett helt annat hem! ♥

Jag och darling har precis avslutat dagen med en film och nu ska jag ta tag i pluggandet inför provet imorrn... men bara fram till kl 21 för då äre House på tv:n!! ;) Får väl motvilligt fortsätta plugga efteråt!



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: KATTIS

HEY BRUD!



Det har blivit ett stort missförstånd mellan mig och min mammma!! Insåg det inte förens ikväll när du skrev detta och jag fick mail från en annan tjej!! KAOS! Men jag ser till att allt hamnar på lådan imorgonbitti!! Mailar dig så fort allt är klart!

Ber hemskt mycket om ursäkt <3



kram!

2010-03-09 @ 23:41:05
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback