Me go iglostyle bedtime!

Imorrn ska jag ner på stan och shoppa lite nödvändigheter och springa förbi piercarn och byta labretten som jag har i läppen nu till en kortare för nu har den läkt klart! ♥ Efter snabbisen på stan blir det hem och packa för när J slutar jobbet drar vi norröver för att hälsa på mor och far. Det ska bli sååå skönt att få fara upp igen, känns som en evighet sedan!

Nu har jag dragit på mig pyamasen och Hello Kitty sockarna och gjort mig redo för att hoppa i säng... det är nämligen svinkallt i vårt sovrum! Har t.o.m. ett par tjocksockar breve sängen utifall jag skulle vakna som en isglass.


Puss puss och sov så gott! ♥


Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback