Mäster fotografen i buskarna!

Har låtit antyda att jag haft ett större inköp på G och gissningarna om det har varit många men det här är iaf det jag har spenderat mina pengar på:

Har länge sneglat på en digital systemkamera and here it is! ;)

Blev en Pentax K-x... ultimata kameran för att fota på crossbanan med!

Både 18-55mm lins och 50-200mm lins inhandlades så jag ska kunna knäppa lite coola bilder på håll! :D


Är verkligen skitnöjd!! Nu ska jag börja luska ut alla funktioner som gömmer sig i min nya ögonsten. Fan vad roligt det ska bli när man börjar lära sig ordentligt!! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha ja min gissning var ju TOK fel...

Men jag kom precis på vem jag ska anlita som dop fotograf fniss...

2010-03-03 @ 09:43:44
Postat av: Moa

Ja den var ganska så ute och cycklade... :P

Haha jasså... vem skulle det kunna vara då... :P Håller just på att läsa ett avsnitt om hur man fotar dom bästa bröllopsfotografierna så why not dop... fniss! ;D

2010-03-03 @ 10:18:23
URL: http://mesweet.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback