Hit och dit..

Igår var en minst sagt fullspäckad dag. Jag började med att ta en promenad till Ikea och handla gardiner till lägenheten, som tur var så fick jag skjuts av min älskling på tillbakavägen för det hade aldrig gått att bära gardinerna hem i pappkassen och någon ryggsäck äger jag inte. När vi kom hem passade jag på att dammsuga vilket inte var en vecka för tidigt... ;D Vi väntade på att Martin skulle ringa och då han gjorde det drog vi alla tre iväg till E-tuna för att shoppa lite quad grejer och titta på den nya yfz 450:n... Joel blev helt till sig och ville ha med den hem men efter mycket om och men fick vi in honom i bilen utan quad och utan att bli 90000:- fattigare! ;P Vi satte kursen mot V-ås och dumpade av Martin hemma hos sig och drog hem och fixade taccos, en timme senare kom Cecilia och Martin och vi käkade en efterlängtad middag.

Då vi sagt hej då åt gästerna drog vi till affären för att handla lite gott till fredagsmyset sen for vi hem och Joel la sig i sängen medans jag pysslade lite i köket... då jag gick in i sovrummet så hade han redan somnat! ;P Så fram till typ ett inatt stod jag och strök gardiner, det blev mitt fredagsmys! ♥

Idag väntar garaget, vi ska byta kolv och packningar på quaden. Snart ringer nog Martin då bär det av. :D

Joels present från mig, Martin och Cissi... styrdämpare till quaden. Ska monteras då resten är fixat!

Kommentarer
Postat av: jenny

hejsan gumsan kommer du inte snart och jobbar miss you

2010-03-13 @ 12:45:26
Postat av: Moa

Hej vännen! :) Jo jag borde men jag hinner juh aldrig!! Jag har full fart i skolan och jag är juh en sån där dum en som inte kan göra två saker samtidigt... :P Men jag ska komma och hälsa på dig iaf!!!

2010-03-13 @ 20:44:42
URL: http://mesweet.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback