Filmhelg och Fransson!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men det har varit mycket i helgen... :) I lördags fick jag besök av min kusin Petra som jag inte har träffat på säkert 7 år, hon var i krokarna och tyckte att det var dax att hälsa på... det var sååå kul att träffas igen och det känns som om vi alltid har varit riktigt nära kusiner även fast vi aldrig haft någon nära relation till varandra förr! Visst är det skönt med människor som man kan prata lika lätt med om det har gått 10år som efter en vecka?!

Senare på em blev det en tur till garaget och där mötte Daniel upp men sin lilla bäbis Samuraj! Det är alltid lika kul att träffa Daniel, han är alltid glad och vi har alltid nånting att prata om... jag var kanske inte den roligaste personen att prata med i lördags för jag var ganska trött efter allt nattsuddande framför OS, men jag tror att jag är förlåten för det. :) Jag fick iaf pussa på lilla Samuraj!!

Lilla Samuraj.. :)



På kvällen blev det lugnt så jag passade på att se Hellraiser 1&2 nerbäddad i soffan med lite godis och läsk... dock utan Joel som tycker att filmerna suger! ;P

Igår blev det ännu en vända till garaget men bara en snabbis. Träffade syrran, Anders och lilla Fransson, mosters lilla ögonsten! ;)

Det finns ingen som lilla Fransson... han är bara bäst!



Joel och jag drog och hyrde en film och bäddade ner oss i soffan... jag älskar att spendera helgkvällarna såhär!! Filmen var skit bra och när den var slut så passade jag på att se Hellraiser 3... blev alltså en riktigt film helg!

Fransk film som var kanon bra!


Kommentarer
Postat av: moster

Nussi nuss va´ gullig han är, puss puss på dig

2010-03-02 @ 15:08:48
Postat av: Moa

Ja han är mosters lilla bäbis pojke!! ;D

2010-03-02 @ 23:12:33
URL: http://mesweet.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback