Dagens slit..

Idag har det städats på Svarvarn.. flera ton disk har diskats och golven har dammsugits och torkats. Även kryddhyllan i köket fick sig en rensning och en välförtjänt skurning. Gud vad jag känner mig flitig... ryggen värker och oduschad är man men ett strålande hem har man iaf! ;D

Tänkte döpa mitt berg till MountEvervärst!


Missarna är aldrig imponerade när dammsugaren och moppen dansar runt i lägeneten så några sura miner blev det allt...




Nu ska jag ta mig en mer än välförtjänt dusch sen får vi se vad som händer... borde plugga klart dom sista instuderingsfrågorna men jag har en film som lockar oxå... hmmm knivigt läge! ;D

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback