Nu får det vara nog!

Sitter och tar igen mig lite efter en ganska hektisk dag, jag har städat, tömt alla orkidéer på vatten (tog typ 30 min men så är det 48st oxå), pluggat och skottat snö. Nu är jag ganska så trött måste jag säga, ikväll blir det slöa, slöa, slöa!! Jag ska mysa ner mig i sängen tidigt och titta på tv hela kvällen. :D

Katterna har slöat idag, man märker verkligen tydligt på dom när det är väder omslag...

Lilla-Blå håller mig sällskap när jag pluggar...

...Lillen med! ;D


Nu ska jag bara läsa det sista lilla kapitlet i boken och svara på en fråga sen åker pyamasen på!! ;) 

Kommentarer
Postat av: The Shadow

Vilken kämpe du är Moa!! Kram

2010-01-18 @ 19:02:03
URL: http://henkowic.blogg.se/
Postat av: Snowflake

Haha ja men visst är jag... ;P Kram kram

2010-01-18 @ 19:31:00
URL: http://powepoffpumlorna.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback