Myskväll med älsklingen

Sitter och myser i soffan och tittar på Morden i Midsommer... har varit till Svanå idag och hälsat på Suss och lämnat tillbaka Loppan till henne.. :) Älsklingen kom och hälsade på mig efter jobbet, vi for och köpte mat och myste framför tv:n hela kvällen han åkte för en halvtimme sedan så nu är jag ensam igen, saknar honom redan... Trivs iaf super bra här ute och jag är verkligen född att bo i hus... ;D Nu ska jag elda lite och titta vidare på Midsommer sen blir det nog sängen som det känns nu iaf... :)

Myshörnan i vardagsrummet...

Lite mer av vardagsrummet..

Vardagsrumet mot köksingången.. ser lite av den mysiga kakelugnen som håller oss varma.. :)

Morden i Midsommer... bästa serien evver.. ;D

Lillen kollar oxå på Midsommer murders...

Lilla-Blå är självklart med hon också. ;D

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback