Hemma i stan..

Är hemma i lägenheten en sväng så då kan jag juh passa på att skriva lite... här finns juh internet iaf!! ;D

Den här veckan finns det iofs inte så allt för mycket att skriva om. Det som har sysselsatt mig allra mest är väl pluggandet och så kommer väl min vardag att se ut för det mesta en tid framöver. På onsdag är det skoldax igen, temat är urinvägsinfektioer. Låter kanske inte sådär super kul och har man jobbat i äldreomsorgen i flera år så kanske man tycker att man kan allt om ämnet men jag tror det kommer bli ganska mycket ny information och det ska bli riktigt kul! :)

Hela helgen har jag spenderat hemma hos oss i stan, är riktigt skönt att kunna komma hem mellan varven. Vi har skruvat lite quad, sett på film och ätit gott... vad mer kan man begära! Nästa helg, om det blir bra väder, ska vi ev dra till Björn och Jessica och köra lite quad.. det ska bli hur kul som hellst! Håller tummarna för sol och 0-gradigt! :P

Nu ska jag lämna stan och fara tillbaka till Ramnäs, suck! Nu längtar jag faktiskt efter att få flytta hem igen... borta bra men hemma bäst och det är faktiskt helt sant!! Jag har super mysigt borta i Ramnäs med alla kissemissar och mycket tid till pluggande så jag klagar inte över det... det är bara det att man alltid är mer bekväm hemma, det är lixom inget man bara kan ändra på. :D

Jag saknar redan vår underbart sköna säng!!

Lillen ser dock ut att njuta lika mycket av L & H´s säng... :)


Får se om internet dyker förbi i Ramnäs den här veckan annars så skriver jag lite till helgen igen! Ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback