Ikea shopping och mys i soffan!

Oj vad jag känner mig dålig!! Inte sjuk utan bara dålig för att jag inte har tagit mig tid och bloggat så mycket som jag tycker att jag borde. Från och med onsdag så har jag internet på heltid igen för då flyttar jag från Ramnäs. :D

I fredags bar det av till stan igen för att hälsa på mina grabbar. Tog med mig Lilla-Blå hem också så nu är allt nästan som vanligt.. hon är mkt nöjd med att vara hemma igen! :D Kvällen spenderade jag och älsklingen hemma hos Martin, jag pluggade och grabbarna spelade playstation!

Lilla-Blå har gjort allt för att få maximal uppmärksamhet! :D


I torsdags fick jag mina pengar från CSN så igår var jag och älsklingen på Ikea och storhandlade... vi handlade ett nytt sovrum kan man nog säga. Blev en ny sängstomme, sängbord, sängkläder, överkast, kuddfodral och nya sänglampor! :D Nu är det bara lite mattor och ny färg på väggarna som saknas sen är rummet tipp topp! :) Vi besökte inte bara Ikea utan även Mediamarkt så nu har jag köpt säsong 4 av Bones och lite bra musik att ha i bilen! :) Dagen gick med andra ord åt till shopping och till att skruva ihop och isär Ikea saker. Kvällen spenderade vi i soffan med god mat, godis och några avsnitt Bones... snacka om mysig dag! 

Såhär såg det ut innan..

Och såhär blev det... var dock lite svårt att få en riktigt bra bild, får återkomma med det sen.



Idag var det meningen att det skulle bli lite quad-körning med några kompisar men det är inte bara jag som inte gillar kyla så efter X antal försök att starta konstaterade vi att den gick för snålt och fick lov att ge upp... that sucked! Vi drog hem och agerade pizza bud till Harström/Nordström och kompani sen for vi hem och kollade Bones... nu är det dax att åka tillbaka till Ramnäs och jag kan säga att jag inte längtar så värst mycket för nu längtar jag bara tills jag får flytta hem! :D

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback