Uppladdning...

Snart dax för damernas curlingfinal!!! :D Joel sover och snarkar men jag vrider upp volymern på tv:n och jag lovar att om Sverige tar guld så kommer jag väcka hela kvarteret... alla utom Joel förstås för han skulle kunna sova igenom en 10:a på richterskalan!

Vi som strongt teamar ihop ikväll heter MeSweet, Lillen och L-B och tillsammans ska vi heja fram Sverige till guldet... det är iaf vad vi hoppas på... eller iaf vad jag hoppas på, dom andra två tycks inte ha någon egentlig åsikt. Den ena ligger på rygg med fram- och baktassar spretande åt alla håll och ser allmänt upptagen ut och den andra ligger med korsade framtassar vänd bort från tv:n och tittar med sina stora bedjande ögon på mig.. "Fan ryck upp er nu, det är juh Curling final på gång" förklarar jag för mina fyrbenta teamkamrater. Lillen ligger orörlig på rygg och L-B gäspar. *Suck* verkar som om jag får stå för hela peppningen själv... SVIKARE!!

Jag har iaf laddat med kaffe och frukt och känner mig som en speedad duracellkanin, det är mer än vad man kan säga om mina teamkamrater som har ett eget litet OS på gång i smygsovning... allt ska man få lov att göra själv!! Nu är det bara 10 minuter kvar tills kampen börjar... jag är redo, är du?? ;D
    

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback