Moa + Sara = Sant!

Hello! ♥

Kom just hem från en intensiv tur på stan. Jag följde med Sara till piercarn som moraliskt stöd sen blev det lite shopping.. Köpte ett par bagyjeans, en dop present till lilla Maya och ett lipgloss. :D Träffade Marina på stan så jag passade på att snacka lite skit med henne i väntan på att Joel skulle komma och hämta mig.

Måste juh lägga upp någon bild så ni får se hur fin Sara blev!



Nu ska jag skynda mig att dammsuga, skära kebab och dona innan Martin och Cecilia kommer över på middag!
Puss puss
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

nejmen gumman vad kul att ni träffades!! här har man bara så tråkigt... wish i was with you xoxoxoxo

2010-02-26 @ 15:57:43
Postat av: Moa

Ja det var grymt kul att hon kunde komma till THE Town... ;) Wish U were here to!! Försöker komma till Tha Koping till veckan... pussas på dig! ^^

2010-02-26 @ 17:18:39
URL: http://mesweet.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback