Tvådagars på Malma

Tjoho!

Har spenderat två dagar på Malma och kollat på cross sm. Var mest där för att se mx girls och jag säger bara wow, fan vilka duktiga tjejer! :D Var verkligen två kanon dagar trotts regnet som började falla efter tjej finalen idag. Känner mig boostad som fan efter att ha sett så duktiga tjejer köra, ska bli riktigt kul att få sin egna hoj till nästa säsong, jag har iofs inga planer på att tävla någonsin men det duger fint att motions köra och man fick många bra teknik tips bara genom att titta på åkarna. :D

Har kollat på en hoj som jag är sugen på att köpa men vi får väl se vad som händer och sker framöver... satsar till nästa säsong! :P

Nu ska jag käka lite marängsviss ihop med min sjukling till pojkvänn som är ''döds sjuk'' precis som alla pojkar när som är lite förkylda!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback