Paket från bästaste B!

Goddagens! ;D

Fick sms från posten idag om att det låg ett paket och väntade på mig uppe på Hemköp! :D Har percis öppnat mitt paket från Barbarella som enligt mig är den absolut bästa svenska internet butiken när man vill handla piercing smycken! Beställde två stycken gröna Silicon tunnlar till öronen och en Dermal disc med sten... visste inte riktigt vilken storlek på discen jag skulle välja, har ingen aning om vilken storlek jag har nu så jag beställde en 4mm. Den verkar då helt lagom i storlek men jag kan nog beställa en 5mm nästa gång och eftersom dom är så billiga så blir det nog ett gäng! :P


Tunnel och Dermal disc, min sten är rosa! ;D



Såhär blev det... kommer bli ännu snyggare sen när jag har töjt större!

Inte så dumt va?! Kommer bild på Dermal discen senare med. :]


Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback