MeSweet goes model... :D

Åker till jobbet om några minuter men jag tänkte iaf börja dagen med ett kort inlägg. När jag var upp och hälsade på mamma och pappa senast så fick jag en liten present av min moster och hennes P-O. För ungefär en månad sedan så skrev jag ett inlägg som hette ''Quad och crosskörning på Malma''. Bilderna som jag publicerade i inlägget var det P-O som fotade och när jag kom hem så hade dom förstorat två av bilderna på mig och ramat in åt mig..! ;D

Fotona är i färg men det blev så mycket blänk när jag skulle fota nu så jag fick använda mig av svartvitt. Men visst blev dom fina?!




Snacka om suprise, ska hitta nått bra ställe att hänga dom på nu bara så blir det kanon! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag måste dessutom läsa matte b först, o de tar imot :/ Så jag får se när jag söker. Men hoppas du kommer in då! :D

2009-09-13 @ 14:27:54
URL: http://lindacaroline.bloggagratis.se

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback