Klart och betalt..

Köpte tågbiljetten för jul resan upp till mor och far igår! Jag vet att det låter suuper tidigt men dom släpps ju 90dagar i förtid och då är dom som billigast sen ökar priset för varje dag. Jag fick iaf betal 135:- så mkt billigare än så kan jag inte komma undan med. :D Nu är det bara retur resan som ska bokas men den ska ev bokas med Annikki för om det blir som jag vill så kommer hon att spendera mellandagarna här nere hos mig precis som förra året... det vankas alltså tradition!! :D

Finns ingen som min Annikki! ♥
 

Sov så gott, det tänker iaf jag göra!

Kommentarer
Postat av: Annikki

<3

2009-09-23 @ 11:41:08
Postat av: Moa

Puss!

2009-09-23 @ 23:08:07
URL: http://mesweet.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback