Hår fin...

Nu har jag bestämt mig för att trimma till den här kaluffsen lite så nu har jag bokat tid hos frissan, den 29:e blir det till att klippa lugg och fixa resten av burret. Tror dock att jag ska spara det mesta av längden för jag trivs med långt hår, däremot så trivs jag inte utan lugg!! Det är lixom inte jag..

Här kommer en stilstudie av några av mina frisyrer genom åren:

Såhär ser håret ut nu :S

Julen 2007, kortklippt med lugg.

Frisyren som blev efter att jag tog ut hårförlängningen förra hösten.

Ungefär såhär skulle min frisyr se ut nu om jag klipper lugg..

Frisyr jag hade 2004... :D

Såhär såg jag ut i håret våren 2008..


Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback