Meine kleine geburtstag!

Jahapp då var man 23 år då... tiden går så fort. Försöker känna efter om jag har mottagit några fler hjärnceller under natten, om mitt ordförråd ökat markant eller om en del av mitt barnsliga jag har minskat och istället fyllts på av en mer spänd vuxen inställning... men nä jag tror faktiskt inte det. Det är faktiskt bara en gång som jag upplevt att jag vuxit mig stor och vuxen bara över en natt och det var den dag jag skulle fylla sju. Jag gick och la mig och sov förväntansfull som bara en sex åring kan vara efter att få fylla år... när jag vaknade dagen efter kände jag mig så stor, vuxen och vis... och man kan nog säga att det inte har hänt mycket mer sedan dess! :P Jag är kvar i sju-års-träsket... kanske lite tragiskt men jävlar va kul man kan ha! :D



Förutom att bara gå här och fundera på livet så har jag svarat på sms, telefonsamtal, meddelanden på facebook och haft besök av Lotta och Susanne! :D Av alla gratulationer så måste jag nog säga att Lottas och Susannes slog alla... dom kom och överraskade mig med blomma, present och bakelser! Jag älskar att få besök.. tyvärr så händer det allt för sällan här nere i söder eftersom folket här hellre hör av sig per telefon eller facebook och har alla möjliga bortförklaringar när man föreslår att ses. Självklart så krävdes det ju två norrlänningar för att bli lite personligt uppvaktad! :D Vi hade såklart super trevligt och satt och surrade och fikade bra länge innan dom blev tvugna att bege sig vidare.

Söta dekorations fötter som fick sin plats i vardagsrums fönstret.

Min egen lilla fikus... :D
  

Imorrn fortsätter firandet här hemma med middag tyvärr så verkar det bara som om tre av åtta gäster kan komma imorgon så det är juh lite tråkig men det blir säkert trevligt iaf... på menyn står thai-kyckling i coccosmjölk med nudlar och tre olika efterrätter! :D Hoppas på succé!

Kommentarer
Postat av: Annikki

GRATTIS igen!! Hoppas morgondagen blir toppen!! Ha en fortsatt mysig födelsedags kväll! Kramisar!!

2009-11-12 @ 20:20:58
Postat av: Anonym

Tack så mycket sötaste! :D

2009-11-12 @ 22:41:18

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback