En dag på Skinskattebergs bana

God eftermiddag! ♥

Har just landat hemma och ätit en välförtjänt middag. Vi har haft en otroligt rolig men jobbig dag på banan i s-berg. :D Älsklingen körde från start i morse och han tyckte att banan var super dryg men rolig! Jag och Cissi väntade tills på eftermiddagen då banan avbefolkats en aning, man vill juh inte gärna sabotera för andra då man är nybörjare... :P Bra gick det iaf och jag fick ihop nio varv till slut, inte illa pinkat tycker jag! På tisdag blir det Malma med Cissi och på torsdag ska ev älsklingen köra med mig... träffade en tjej i s-berg som oxå var nybörjare och det roliga är att hon oxå bor i V-ås så vi ska nog börja åka ihop hon, jag och Cecilia, kul tycker jag! :D Nu ska jag ta hand om mig själv... ska ta ett varmt låååångt bad sen blir det bones vill jag lova!!!

/Puss på er alla ♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback