Besök i Svanå

Goddagens!

Imorse sken solen när jag klev upp så jag bestämde mig för att ringa Sussi och kolla om hon hade lust att få lite besök och det var hon inte sen på.. :D Jag tog med mig lite kaffebröd och for över för att prata lite skit och kolla på Prins Albert och jäklar vad rund och söta han är... och sååå stor! ;) Spirous två systrar som bor kvar hos Sussi hade växt bra dom med, det är så svårt att se hur stor min verkligen är för jag ser juh honom varje dag men ett besök i Svanå ger ett bra humm om hur mycket dom faktiskt växer.

Lotta tittade oxå förbi en sväng och vi fikade och diskuterade våra missar... vi kom fram till all Spirou har fått influensan och han ska nu börja en medicin kur för att bli av med den, Sussi hade medicin hemma och bjöd på den. Dom är så snälla både Lotta och Sussi och man får alltid bra feedback av dom! :D Vi bestämde ett datum för att åka till Vingåkers faktory outlet oxå.. resan blir av den första juni, det ska bli så skoj!

Medan jag ändå var hos Sussi så passade jag på att ta hem mina fina muggar som jag beställde på plastpartyt för en månad sedan och så skickade hon med ett recept på drömmar som jag har tjatat om i evigheter (Sussi bakar dom godaste drömmarna ever)! :D

 

Nu har jag landat hemma och jag tänker fördriva tiden som är kvar av dagen med att gosa med mina tre kelgrisar (Joel inräknad) och titta på kriminal serier på tv:n.. soft!


Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback