Quad körning på Malma!

Hej hej!

Idag kom Cissi över och färgade håret på mig... mahogney nånting, blev riktigt bra. Jag var verkligen i behov av färgning! :D Efter det drog vi till Bilthema, jag skulle köpa ryggskydd och Cecil skulle ha nå annat till crossen. Medan vi ändå befann oss på Erikslund så drog vi till med Max-lunch... mumma!

Cissi skjutsade hem mig så att jag kunde bada Lillen i väntan på att moster och P-O skulle dyka upp, dom är på genomresa och skulle bo på Johannesberg över natten sedan drar dom vidare neröver landet. Vi drog av en snabbfika och pratade lite skit sen pckade jag ihop crossgrejerna och så drog vi till garaget för att möta upp Martin och Cecilia och lasta quaden och crossen sen bar det av till Malma...

Torr och fin bana, behöver nog knappt tvätta av quaden efter körning tänkte jag, det har juh ändå varit typ 25 grader och sol i två dagar... ja stora banan såg riktigt torr och fin ut så då höjdes juh förväntningarna ännu mer... sen såg jag lilla banan.. hahaha ja det var lixom bäddat för lera upp till tänderna, inte precis torrt och fint. Men vafan åker man dirt rides så kan man juh inte precis avstå för lite lera. Ut på banan och efter första varvet hade jag halva Malma i munnen, innanför tröja, b-h, byxor och trosor och jag såg inte ett skit igenom glasögonen. Prio ett på min införskaffningslista ligger nu mera Roll off! :P Kul hade jag iaf och det är juh huvudsaken! :D Moster och P-O tog en massa coola foton på en minst sagt lerig Källström, tyvärr så är dom juh på semester i två veckor men så fort dom kommer hem så ska dom maila över lite bilder som jag kan lägga upp... :D

Älsklingen kom och kollade på slutet men då hade jag faktiskt gett upp så han tvättade av quaden åt mig och åkte hem med ler-tvätten. Jag följde med M & C för att hjälpa till med avlastning... Nu är jag iaf hemma och jag är mer än slut, har precis hängt upp tvätten på tork och nu tänker jag faktiskt göra kväll.

Thanx for today! ♥

Kommentarer
Postat av: Sizz -Designar bloggar

Hejsan!

Ja, det är Sälsten i Härnta, vi har bot här i 3 år, men jag åkte aldrig på sälsten igår, för solen kom aldrig fram. Men idag är det blå himmel, så idag blir det en tur dit.



Världen är liten ibland, vad gör du i Västerås då?



Självklart fixar jag bloggar, skicka ett mail till mig men läs först på denna länk :) Så hjälper jag dig sedan. http://sizz.blogg.se/category/bestalla-en-design.html

2009-06-24 @ 09:19:09
URL: http://sizz.blogg.se/
Postat av: Sizz -Designar bloggar

Jag kommer från Kramfors, jag och min kärlek flyttade hit för jag skulle börja plugga till grundskolelärare 1-7, så jag är klar till hösten. Skicka mail du när du har bilderna :)

2009-06-25 @ 14:02:50
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback