Tidig morgon ofrivilligt

Morning!

Usch jag hade inte alls planerat att gå upp såhär tidigt idag men det blåser typ storm ute och rullgardinen var påväg att ta med mina krukor i fönstret ut på en åktur i backen från tredie våningen så jag vaknade av ett jäkla oljud! Som tur var så hann jag dra igen fönstret innan det skedde nån olycka men nu är jag klarvaken...

Sitter och äter en riktigt god frukost framför datorn och lyssnar på härliga gamla hip-hop låtar, bästa sättert att rädda en dålig start på dagen! :D



Ska försöka att bara slappa annars idag för jag ska jobba senare i eftermiddag mellan 16.30 och 20.30, ganska så skönt kvälls pass iaf.

Puss puss! ♥ 


Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback