Sunshine ♥

Good morning! ♥

Solen skiner och jag har just ätit en super god frukost i värmen på balkongen tillsammans med mina två ulltussar som är överlyckliga över att dom också kan vara utomhus nu... :D Tack så mycket mamma och pappa för att ni hjälpte oss näta in balkongen, nu kan vi alla fyra njuta av lite frisk luft både i lägenheten och utanför! Och tack för alla fina blommor som gör att det känns som en liten botanisk trädgård där ute! ♥






Jag, mamma, pappa, Pia & Anders var ju på Flygetsdag på Hässlö i lördags och vi hade varkligen super trevligt. Vädret var strålande och solen stekte. Vi lyssnade på Owe Thörnqvist medan vi gick runt på flygmuséet och tittade på lite gamla stridsflyg... pappa var som ett barn i en godisaffär och fotade allt han kunde komma över... :D Vi tittade även på formations flygning och fick se den enda Flygande tunnan i världen som är i bruk flyga i formation med två stycken Vampire plan... det var verkligen ingen dålig uppvisning! Sen fick vi se Lancern flyga också... det var en riktigt lyckad dag som alla kommer minnas länge! :D


Owe Thörnqvist spelade medan vi tittade på flyg på bilden ser ni Flygande tunnan.


Anders the pilot... :P

Bild 1; stjärnmotor, pappas favorit. Bild 2; sprängskiss över volvo jetmotor.

Såhär ser det ut inuti en flygplanskropp... :D

Utsikt över hela muséet.

Små miniatyr plan som folk lagt ner en massa timmar på att bygga, kul att se.

Mustang

Spitfire

Formationsflygning

Igår kom mamma och pappa över och åt lite frukost med oss ute på balkongen och vi passade på att snacka lite skit innan dom var tvugna att bege sig hemöver.. Lite tråkigt är det alltid med avsked men förhoppningsvis så ska vi väl snart bege oss uppöver så den här gången ska det inte behöva gå nästan ett halvår innan vi ses igen! :)
Joel och jag passade på att njuta så mycket som möjligt av den återstående dagen och det fina vädret så vi tog bilen och åkte runt och åt glass, myste och kollade på den otroligt vackra naturen runt Västerås. Väl hemma igen blev det en gomiddag och sen lite pressa i solen på balkongen. :D


Mor & Far ♥

Lite bilder från utflykten...

På eftermiddagen igår ringde Martin och frågade om vi ville hänga med och hämta en fälg till crossen någonstans utanför Heby så det blev ännu en roadtrip på kvällningen... :D Kvällen avslutades senare med Bones & Law and order, ett perfekt slut på dagen och ett ännu mer perfekt avslut på en kanon helg! ♥

Icecream... ♥

Idag ska jag bara slappa och njuta av solen på balkongen för imorrn blir det till att jobba igen... sen blir det quad körning efter jobbet om vädret tillåter... :D Bilderna på piercingarna lägger jag upp ikväll, det är lite krångel med att lägga upp bilder från min mobil så jag måste skicka över dom till Joels mobil och bla bla bla bla.... :D

Ha en strålande fin dag alla! ♥

Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback