På besök i Ramnäs

Hej hopp!

Idag var jag och gjorde en refill på mina naglar nere hos syrran på stan och sen så fyndade jag en tunika och en t-shirt på rea... ibland har man tur! :D

Efter besöket på stan så åkte jag ut till Lotta i Ramnäs för att hälsa på henne och katterna.. :) Byske hade fått kattungar så jag tittade på nytillskotten och så gosade jag med alla dom andra katterna... det blev ett besök på ett par timmar och det är alltid roligt att prata lite skit med Lotta. När det var dax att bege sig hemöver igen så kom en av alla fem igelkottar, som Lotta har på gården, fram och ville ha lite mat. Vi matade den lilla kotten med kattmat direkt ur handen och sedan fick den en egen skål att äta ur och den åt och åt... :D Dom är juh bara såååå fina djur och jag fick klappa den lilla sötisen och klia honom bakom öronen. Jag hade lite svårt att slita mig men fick tillslut lov att åka hem.




Nu har jag precis lagat mat och jag ska ta en varm och go dusch och vänta in Joel som jobbar till 18.00 idag. Imorrn blir det jobb i Köping mellan 7.30 och 16.00 och på onsdag ska jag och Cissi åka till Lelles i Uppsala och köpa cross skydd... på Torsdag åker vi hem till mamma och pappa i norrland så den här veckan blir mer än hektisk... :D 

Avslutar med lite bilder på mina fina sommar blommor:






Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback