Midsommar hos mor och far i Norrland!

Trevlig midsommar i efterskott! ;)

Jaha då var det söndag och nu är vi hemma igen efter Midsommar firande hemma hos mor och far i Härnösand. Det var så skönt att få komma hem en sväng och hälsa på och god mat och trevligt sällskap har vi haft hela helgen... vi har verkligen bara tagit dagen som den kommit och njutit av det otroligt vackra vädret runt högakusten. :D

Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera å så i helgen men av förklareliga skäl. För tillfället så är jag lite för trött för att lägga upp ett helt kollage av bilder så jag tänkte att jag tar det imorrn men några bilder ska jag iaf avsluta med...




Hoppas ni har haft en kanon midsommar med toppenväder och trevligt sällskap... vi hörs imorrn! Puss puss


Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback