Roadtrip med Daniel

Gick upp för snart två timmar sedan och började med middagen, jag vet det låter hel knäppt men tanken var att jag skulle till Lena idag mellan 11 och 12 och sen följa med Daniel på roadtripp till nånstans 7 mil utanför Örebro och förmodligen inte komma hem igen förrän vid 17,18- tiden nån gång. Om man räknar efter lite snabbt så ser man att tiden inte riktigt räcker till för att stå och göra middag i vanlig tid så där av förberedelserna. Nu blev det inget besök hos Lena för hon ringde och sjukanmälde sig men nu sitter jag iaf här ny duschad och med middagen gjord och en tvättmaskin som går. Fan va duktig man kan vara då!! :D

Annat jag måste hinna med idag innan vi drar till nånstans 7 mil utanför örebro är:
1. Ringa Hemdal och beställa tid för förnyat p-piller recept.
2. Ringa Skatteverket och beställa hem A-skattsedel för 2008.
3. Ringa Lönekontoret och skälla för att dom tappat bort mina två A-skattsedlar jag redan skickat in!!

När allt det är gjort ska jag äta en riktigt god frukost och sen ska jag hoppas att Daniel går med på att åka en timme tidigare så att vi kommer hem lite tidigare. 

Imorrn äre handbolls match igen mellan Sverige och Kuwait kl 18.30, det längtas!! Sverige vann matchen mot Spanien igår med 34-30 och Doder & Sjöstrand ÄGDE!! Det står lika i tabellen nu mellan Sverige och Kroatien och om man ska kolla på siffror så borde Sverige vinna mot Kuwait och Kroatien borde besegra Spanien om det blir så så blir det en spännande match på torsdag mellan Sverige och Kroatien om grupp vinst! Ja jag vet jag är en sport nörd men det kan inte hjälpas, det är så jävla roligt att kolla på!!

Nej nu blir det till att ta tag i min att göra lista. Vi hörs och syns! :D


Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback