Storhandling och Lelles

Tog lite sovmorgon imorse sen tog jag en dusch, käka lite gröt, klädde på mig och drog till Ica Maxi för månadens storhandling... tog inte fullt en timme (rekord!). Sen packade jag in alla sex pappkassarna i bilen och drog hemöver igen. Joel kom ner och hjälpte mig bära, tack och lov! Vi packade in allt i kyl och frys och sen tog vi oss an den stora uppgiften att betala räkningarna... nu är dom ÄNTLIGEN ur världen iaf för en månad framöver.







I början av veckan bestämde vi (Marin, Joel, jag och Anders) att vi skulle göra en roadtripp till Lelles i Uppsala och köpa lite grejer till crossarna/fyrhjulingen. Så när Martin hade slutat jobbet så åkte vi och hämtade han och drog på Donken och tog en snabb lunch sen åkte vi och hämtade Anders.

Joel - My love

Martin - My ''brother''

Anders - My partner in crime

Väl på Lelles så delade vi upp oss i två grupper, jag och Joel gick till kläd-avdelningen och Marin och Anders gick och fixade lite delar till tjejernas crossar. Jag och Joel hade i förväg nästan bestämt oss för vilka kläder vi skulle ha men man brukar juh sällan få det man vill ha... för en gångs skull så var gudarna med oss, kanske berodde det på att vi var i Uppsala de religösas stad, vad vet jag.. :P Jag fick mina Thor Gangstah kläder och Joel sina Thor cammo kläder, lyckliga vi! Vi passade även på att investera i ett par nya handtag, sicken dag. :D Hjälm, googles, skydd och stövlar kvar nu bara... :D





På hemresan bjöd Anders oss på lite Metallica, Iron maiden och annan bra musik och det kändes som att hemresan gick dubbelt så snabbt som ditresan.




Haha Martin somna!

Vår vän GPS:en

Nu har vi kommit hem och vi har hunnit laga lite mat och dammsugit... snart kommer Tiina och Pia över på besök, det ska bli super kul. Senare ska jag och joel se nån thriller som vi hyrde tidigare idag och så bara slappa slappa slappa för imorrn blire quad-åkning för hela slanten! :D 

Ha en super trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback