Ta några djupa andetag!



Jaha då har man varit hos doktorn då. Blev orolig när jag läste om halsfluss på nätet och ringde till vårdcentralen. Jag fick tid nästan på en gång så jag tog en snabb dusch, fick på mig lite kläder och gick ut till bilen. Jag är inget fan av att köra Colten eftesom den knappt går frammåt när den är kall... med detta i åtanke så gick jag ut i god tid för att varmköra bilen lite så att jag utan problem skulle kunna köra till vc. Varmkörde den väl i ungefär fem - tio minuter sen la jag i backen och började backa ut från parkeringen. När jag kommit cirkus tre meter så la bilfan av och med Colten serni så får man bara en chans... JAHAPP BARA ATT BÖRJA PUTTA DÅ!!!! Jag kan juh informera om att även om bilen inte är större än en ärta så är den förjävla tung att putta i uppförslut och med ev halsfluss.... Jag svor några långa ramsor och undrade vart fan allt folk är när man som bäst behöver dom men sen vid närmare eftertanke så insåg jag juh att det inte hade spelat någon roll hur mycket folk som än funnits runt mig, detta är Västerås staden där ingen jävel bryr sig om någon annan!!! Tillslut fick jag iaf bilen på plats på parkeringen och det var bara att börja knata... i lätt trav entrade jag vc dörr en minut före utsatt tid... puh!



Väl där så gick det faktiskt förvånandsvärt snabbt, allt tog bara 45 minuter och resultatet var INGEN HALSFLUSS! Både skönt och inte.. hade det varit så hade jag fått antibiotika och varit frisk sen men eftersom det är en vanlig influensa så får jag helt enkelt rida ut stormen. Ringde till halva mellansverige för att få skjuts hem från vc då jag var så svag i benen att jag knappt orkade stå men ingen behagade svara eller ha tid så jag fick snällt gå hem...

FÖRBANNADE SKITDAG!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du hade dålig tajming med ditt samtal, jag jobbade =(

2009-12-09 @ 19:16:43
Postat av: Moa

Ingen fara, jag behövde bara avreagera mig! :D Jag anade att du jobbade... :) Kram

2009-12-09 @ 19:19:43
URL: http://mesweet.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback