Sammanfattning av julveckan... :D

Tisdag 22/12 Dan före dan före dopparedan..
Skulle ha farit med en kompis till Birsta men hon fick förhinder så jag tog det bara lugnt och mysta med mor och far... :) På kvällen blev det en liten reunion med gamla kompisgänget från högstadiet, riktigt roligt och sent blev det... var inte hamma igen förrän halv tre på morgonen... :D


Onsdag 23/12 Dan före dopparedan..
Passade på att hälsa på Moster och fika en sväng innan jag blev hämtad av Robban för att käka middag ihop, for runt halva västernorrland för att dela ut hyres avier sedan blev det film och lite annat besök... :D Kom inte hem förrän tre på morgonen... ooops! Tiden flyger iväg när man ska hinna med allt man planerat! ^^


Torsdag 24/12 Julafton..
Redan klockan sex var jag uppe och åt frukost med mamma och pappa... myste på i pyamas halva dagen sen fick det vara nog... duschade, lockade håret och sminkade mig sen var det övriga familjens tur.




Mitt på dagen kom Annikki och Robban med hårbollarna och vi satt och pratade skit och väntade in Kalle anka... efter ännu en gång med Kalle och hans vänner så hjälpte vi mamma att duka fram julmaten.

Vår fina juldukning... :D

;D

Mätta och nöjda... :D


Mätta och belåtna... nu var det dax för julklapps utdelning. :D Jag fick vara tomte i år igen... :P Även katter och hundar fick paket, Balder och Vidar var så duktiga och öppnade sina själva... katterna är inte lika väldreserade så dom paketen öppnade jag.. ;D Lillen blev helt frälst i sin leksak...

Fina julgranen.. :D

Balder och Vidar är som barn på... hmm.. julafton.. ;D

Lillen med sin favvo klapp... ;)

Jag tror även att alla andra blev ganska så nöjda, mamma fick ett halsband av mig och ett förkläde av Annikki och Robban. Pappa fick en bok av mig och en T-shirt av A & R. Annikki fick en horoskop bok av mig och dukar av mor och far. Robban fick en bok av mig, en tröja av Annikki och en spänningsprovare av mor och far. Jag fick kokböcker och pengar av mamma och pappa, en beställning på Tribe av Annikki och Robban och mystofflor, lotion och duschkräm av moster & P-O... :D

Kvällen avslutades med lite film och mer skitsnack... blev verkligen en mysig julafton, hoppas vi kan göra den till en ny tradition!

Mamma med Balder

Mamma med Vidar


Fredag 25/12 Juldagen...
Med tanke på att jag flygit och farit runt till allt och alla ända sedan jag kommit hem så blev det ett snabbt besök hemma hos Lisa sen tog jag det bara lugnt hemma hos mor och far.. vi spelade kort, drack must och åt rester från gårdagen.. :D På eftermiddagen kom Annikki och Robban ner till oss igen, eftersom Annikki skulle följa med mig ner till Västerås på mellandagarna och tåget skulle gå kl 12 på annandagen så hade vi planerat att hon skulle sova över hos mor och far mellan juldagen och annandagen... :D Vi åt godis och kollade på sällskapsresan sen blev det mycket prat om allt möjligt... vi kom inte i säng förrän kl 2 på morgonen... :P


Lördag 26/12 Återresan...
Klev upp tidigt och gjorde oss iordning för resan till V-ås... j*vlar vad tung min rullväska blev!!! Kämpade som f*n för att komma ombord på tåget i Sundsvall! Som tur var inträffade inga missöden den här gången, resan gick som på räls (hahaha ordvits 2000!!!). Snälla Cissi hämtade oss på centralen så att vi slapp åka buss. Slängde av grejerna hemma och for ut till Hälla för att träffa Annikkis faster med familj som var på besök i staden... efter bl.a. ett besök på Donken så var vi äntligen påväg hem till lägenheten! Vi tittade på Stenhuggaren och surfade runt lite på nätet sen sa vi godnatt.


Söndag 27/12 Mellandagsrea!!
Ja finns inte så mkt att skriva förutom att jag hittade en förbannat mysig tröja på Cubus på kanon rea. Eftersom jag är galen i paljetter så letade jag något snyggt plagg med det på rean... just som allt hopp verkade ute så hittade Annikki en super fin paljettväst på Kappahl... detta blev dagens största fynd!! ;D Fyndade även två par örhängen på glitter och fikade kanon gott på mitt favvo fik Coffehouse by George... Kvällen avslutade vi hemma hos syrran som fixade manikyr på Annikki medans jag lekte med Fransson... bra dag over all!! :)

Såhär fina blev Annikkis naglar... :D


Måndag 28/12 Ännu en Shoppingdag!!
Blev en tur på stan till sen for vi ut på Nisses på Erikslund och kollade lite. Kvällen avslutades med mys i soffan framför en vad vi trodde skulle bli en kanon skräckis.. tyvärr så kan jag säga SE ALDRIG THE CHILDREN!! Eller om ni vill se en film med ingen handling alls som ni kommer att fatta noll av så varsågod!!


Tisdag 29/12
Vi tog lite sovmorgon sedan skjutsade jag ner Annikki på stationen.. fattar inte hur fort den här veckan har gått! Kändes så tomt då hon åkte.. snyft! Har bestämt att när jag har gått i skolan någon vecka och känt av tempot lite så ska jag fara upp och hälsa på henne och Robban. :D

Blev en lite snabb sammanfattning av julveckan... svårt att få med allt... :P Avslutar med några bilder på oss:






Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback