Natt igen... :D

Bara två timmar kvar av ledigheten sen åker jag till jobbet... :) Hoppas det kommer rulla på bättre med jobb den här månaden än förra. Idag har jag bara tagit det lugnt och myst med katterna, dom blir helt knäppa av alla väderomslag som varit i veckan så idag har dom varit lika trötta som matte därför har större delen av dagen spenderats tillsammans på sängen! :D Lillen han föredrar faktiskt oftast golvet framför sängen men idag har även han spenderat några timmar på sängen..

...och en och annan på golvet! ;D

Sov gott på er och ha en skön natt tillsammans! ♥


Kommentarer
Postat av: Annikki

Hihi ja Lillen ser ut att ha samma style som Loke och Balder! Hoppas natten gick bra!! Nu bär det av till stor "Stan" för att hitta julklappar, jag säger inte till vem ;)Ha en toppen lördag!! Vi hörs kanske senare!! Kramisar i miljoner!

2009-12-05 @ 10:21:01
URL: http://smuflan.blogg.se/
Postat av: Moa

Hahaha ja dom är riktiga softare! :D Jasså du... hmmm undrar vem det kan vara till...??!! ;P Desamma vännrn! Miljoner kramar tillbax!

2009-12-05 @ 12:38:59
URL: http://mesweet.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback