Kattutställning i Sura

Nyss hemkommen från Sura... jag Susanne och Saga har varit på kattutställning i några timmar. Guuud så kul det var och gud va mycket trevligt folk man träffar, har fått en massa bra tips och råd när det gäller pälsvård så nu ska jag inhandla nytt shampoo och balsam, en plutoduk och ett anti-stat cerum sen ska dom bli som nya dom små liven! :D Knäppte lite kort när jag lix gick runt och spanade in dom fint dekorarade burarna och dom vackra kissemissarna, tyvärr så blev rätt många suddiga (skit kamera) men jag lägger upp några av dom bättre bilderna;


In da Saab.. väntar på Susanne och Saga

Sussi och Saga - Världens bästa!

En fin blåmaskad orient.

En såå stilig brunmaskad Helig Birma.

Praktiskt med trimbord sådär... blir ett sånt för mej sen med.

Snacka stilig, en gigantisk Maine coon... Joel vill ha!

10kr lådan blev 5kr låda och där var vi alla och rafsade runt!

Vinnare av gruppen Huskatter.. och han var jätte fin! Sussis kompis som äger honom.

Saga med sina ballonger (drakar) som hon fick på kalaset innan vi åkte.

Man lär sig så mycket när man är på utställningar och man träffar så mycket trevligt folk, det är verkligen nått jag rekomenderar! Jag hoppas det blir fler utställningar snart och att jag har råd med alla grejer som man måste ha så att jag med kan ställa upp med mina små lejon... :D Nu ska jag kolla på Dalziel och Pascoe med min Joel och bara njuta av kvällen för jag är ganska trött efter allt spring idag!

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Vad kul med utställning!

2009-04-18 @ 20:19:19
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg! ♥:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail (publiceras ej)

Vad har du för adress till din blogg?

Skriv var du har på hjärtat:

Trackback